STREFA BIZNESU
STREFA BIZNESU- oferta warsztatów.
DLA POSZUKUJĄCYCH PRACY
1. TRENING STAWANIA SIĘ PRACOWNIKIEM – 12 KROKÓW DO KARIERY 1. Analiza predyspozycji zawodowych i zasobów, 2. wyznaczanie ścieżki zawodowej, 3. coaching kariery i wyznaczanie celów, 4. metody szukania pracy: aktywne, bierne, standardowe, niestandardowe, pracodawcy, pracownika, 5. pisanie dokumentów aplikacyjnych CV i LM, 6. przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i pierwsze wrażenie, 7. radzenie sobie ze stresem przed oceną 8. przebieg rozmowy kwalifikacyjnej 9. negocjacje, 10. poczucie własnej skuteczności i pewności w pracy, 11. autoprezentacja i wystąpienie publiczne, 12. networking społeczny i biznesowy.
DLA MŁODYCH BIZNESMENEK I BIZNESMENÓW
- TRENING PRZEDSIĘBIORCZOŚCI– od reaktywności do proaktywności.
- WŁASNA FIRMA KROK PO KROKU– od wizji i misji, przez strategię do działalności.
- ZARZĄDZANIE JEDNOOSOBOWĄ FIRMĄ– trening kompetencji managerskich.
- BUDOWANIE MARKI I PERSONAL BRANDING– przecież firma to „ja”.
- PR, MARKETING I REKLAMA– jak promować swoją działalność i nie zwariować.
DLA PRACOWNIKÓW
- WORK-LIFE BALANCE– jak utrzymywać równowagę w życiu.
- COACHING KARIERY– jak zmienić kierunek rozwoju zawodowego.
- PRACOWNIK W FIRMIE– marketing osobisty i autoprezentacja.
- PRACOWNIK PRZED AUDYTORIUM– wystąpienia publiczne i networking.
- PRACA FAIR-PLAY– negocjacje win-win i synergiczne rozwiązywanie problemów.
- WYPALENIE– czyli jak mieć ogień w pracy.
DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH I SPRZEDAWCÓW
- PSYCHOLOGIA KLIENTA– profil, oczekiwania i zachowania konsumenckie.
- POK- Profesjonalna Obsługa Klienta– jak klienci kupują i jak im dać to czego oczekują.
- PRODUKT-OFERTA-PREZENTACJA-TRANSAKCJA– proces sprzedaży i biznesrelacji.
- STRATEGIE SELLINGOWE I TECHNIKI SPRZEDAŻY– praktyczny kurs o handlowaniu.
DLA ZESPOŁÓW PRACOWNICZYCH
- INTEGRACJA & REINTEGRACJA– nietypowe warsztaty stymulujące kreatywność i efektywność zespołu poprzez praktyczne przybliżenie wzorcó uczenia się, ról grupowych, learning in action, wykorzystywanie potencjału zespołu, synergię grupy oraz design thinking.
- TEAMBULIDING i TEAMMANAGING– budowanie zespołu i zarządzanie fazami rozwoju zespołu: forming, storting, norming i performing.
- ZARZĄDZANIE ZMIANĄ– jako klucz rozwoju organizacji.
DLA MANAGERÓW I KIEROWNIKÓW
1. TRENING KOMPETENCJI MANAGERSKICH W PRAKTYCE:
- ü Business Coaching Communication (BCC)- basic skill nowoczesnego managera.
- ü Kreowanie wizji i budowanie strategii- jak facylitować progres.
- ü Motywowanie siebie, pracownika i zespołu- o informowaniu zwrotnym i inspirowaniu.
- ü Kierowanie zespołem i zmianami- rola i zadania managera, celowanie i delegowanie.
- ü Prowadzenie zebrań, podejmowanie decyzji.
- ü Autoprezentacja, prezentacja treści i wystąpienia publiczne.
- ü Zarządzanie i organizowanie pracy poprzez: cele, zadania i zasoby.
- ü Zarządzanie konfliktem i negocjacje na zasadach.
- ü Zarządzanie sobą w czasie i zarządzanie procesami z użyciem nowych technologii.
- ü Rekrutacja i de-rektutacja pracowników, wdrażanie pracownika i rozmowy oceniające.
- TRENING UMIEJĘTNOŚCI MANAGERSKICH W PROCESIE ZARZĄDZANIA:
- ü Słyszenie a słuchanie w rozmowie,
- ü Krytyka a informacja zwrotna,
- ü Kierowanie, a delegowanie,
- ü Monitorowanie, a kontrolowanie,
- ü Raportowanie i improvementy kazein.
- AUTENTYCZNE PRZYWÓDZTWO VS. KIEROWANIE– jak zarządzają najlepsi i jak rozwijać lidera w sobie.