STREFA BIZNESU

STREFA BIZNESU- oferta warsztatów.

DLA POSZUKUJĄCYCH PRACY

1. TRENING STAWANIA SIĘ PRACOWNIKIEM – 12 KROKÓW DO KARIERY 1. Analiza predyspozycji zawodowych i zasobów, 2. wyznaczanie ścieżki zawodowej, 3. coaching kariery i wyznaczanie celów, 4. metody szukania pracy: aktywne, bierne, standardowe, niestandardowe, pracodawcy, pracownika, 5. pisanie dokumentów aplikacyjnych CV i LM, 6. przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej i pierwsze wrażenie, 7. radzenie sobie ze stresem przed oceną 8. przebieg rozmowy kwalifikacyjnej  9. negocjacje, 10. poczucie własnej skuteczności i pewności w pracy, 11. autoprezentacja i wystąpienie publiczne, 12. networking społeczny i biznesowy.

DLA MŁODYCH BIZNESMENEK I BIZNESMENÓW

  1.  TRENING PRZEDSIĘBIORCZOŚCI– od reaktywności do proaktywności.
  2. WŁASNA FIRMA KROK PO KROKU– od wizji i misji, przez strategię do działalności.
  3. ZARZĄDZANIE JEDNOOSOBOWĄ FIRMĄ– trening kompetencji managerskich.
  4. BUDOWANIE MARKI I PERSONAL BRANDING– przecież firma to „ja”.
  5. PR, MARKETING I REKLAMA– jak promować swoją działalność i nie zwariować.

DLA PRACOWNIKÓW

  1. WORK-LIFE BALANCE– jak utrzymywać równowagę w życiu.
  2. COACHING KARIERY– jak zmienić kierunek rozwoju zawodowego.
  3. PRACOWNIK W FIRMIE– marketing osobisty i autoprezentacja.
  4. PRACOWNIK PRZED AUDYTORIUM– wystąpienia publiczne i networking.
  5. PRACA FAIR-PLAY– negocjacje win-win i synergiczne rozwiązywanie problemów.
  6. WYPALENIE– czyli jak mieć ogień w pracy.

DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH I SPRZEDAWCÓW

  1. PSYCHOLOGIA KLIENTA– profil, oczekiwania i zachowania konsumenckie.
  2. POK- Profesjonalna Obsługa Klienta– jak klienci kupują i jak im dać to czego oczekują.
  3. PRODUKT-OFERTA-PREZENTACJA-TRANSAKCJA– proces sprzedaży i biznesrelacji.
  4. STRATEGIE SELLINGOWE I TECHNIKI SPRZEDAŻY– praktyczny kurs o handlowaniu.

DLA ZESPOŁÓW PRACOWNICZYCH

  1.  INTEGRACJA & REINTEGRACJA–  nietypowe warsztaty stymulujące kreatywność i efektywność zespołu poprzez praktyczne przybliżenie wzorcó uczenia się, ról grupowych, learning in action, wykorzystywanie potencjału zespołu, synergię grupy oraz design thinking.
  2. TEAMBULIDING i TEAMMANAGING– budowanie zespołu i zarządzanie fazami rozwoju zespołu: forming, storting, norming i performing.
  3. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ– jako klucz rozwoju organizacji.

 DLA MANAGERÓW I KIEROWNIKÓW

1.    TRENING KOMPETENCJI MANAGERSKICH W PRAKTYCE:

  • ü      Business Coaching Communication (BCC)- basic skill nowoczesnego managera.
  • ü      Kreowanie wizji i budowanie strategii- jak facylitować progres.
  • ü      Motywowanie siebie, pracownika i zespołu- o informowaniu zwrotnym i inspirowaniu.
  • ü      Kierowanie zespołem i zmianami- rola i zadania managera, celowanie i delegowanie.
  • ü      Prowadzenie zebrań, podejmowanie decyzji.
  • ü      Autoprezentacja, prezentacja treści i wystąpienia publiczne.
  • ü      Zarządzanie i organizowanie pracy poprzez: cele, zadania i zasoby.
  • ü      Zarządzanie konfliktem i negocjacje na zasadach.
  • ü      Zarządzanie sobą w czasie i zarządzanie procesami z użyciem nowych technologii.
  • ü      Rekrutacja i de-rektutacja pracowników, wdrażanie pracownika i rozmowy oceniające.
  1. TRENING UMIEJĘTNOŚCI MANAGERSKICH W PROCESIE ZARZĄDZANIA:
  • ü      Słyszenie a słuchanie w rozmowie,
  • ü      Krytyka a informacja zwrotna,
  • ü      Kierowanie, a delegowanie,
  • ü      Monitorowanie, a kontrolowanie,
  • ü      Raportowanie i improvementy kazein.

 

  1. AUTENTYCZNE PRZYWÓDZTWO VS. KIEROWANIE– jak zarządzają najlepsi i jak rozwijać lidera w sobie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *